Årets sista dag

Allmänt / Permalink / 0
Sista dagen av 2015, ett år som varit tufft och utmanande på många sätt men också fyllt av möjligheter och tro. 
Framförallt hösten har varit tung med mycket vab, sjukdom, jobb och mer vab på det. Den här julledigheten kom precis när den behövdes som mest och tänker göra allt för att varva ner och återhämta mig, fylla på med ny energi för att klara av att hantera alla utmaningar som kommer nästa år. 
Året har gått snabbt och tänker att vi inte gjort så mycket men inser att vi faktiskt hunnit med en del när jag tänker efter. 
 
 
Januari inleddes med kalas av jag vet inte hur många
 
I Februari fick vi fira älskade veras första födelsedag
I mars förlovade vi oss och jag började jobba igen
I april åkte jag och A på spa 
I maj åkte vi till Kreta med några vänner
I juni tog min yngsta syster studenten och storasyster fick en liten dotter 
I juli var det semester och Sommaren kom och lyste med sin frånvaro av sol och värme men fick tid att få vara lediga och träffa familjen 
I Augusti bröt Vera armen och fick gå med gips när inskolningen på dagis började några veckor senare.
vi började renovera hall och badrum 
I september blev renoveringen klar
 
 
I oktober åkte jag till Kina med jobbet och framförallt så var det min tur att fylla 30!
 
I november hade jag 30års fest med nästan hela familjen på besök, här är jag och mina fina systrar
 
December har mest bestått av vab och sjukdom men har också hunnit med att måla om i källaren för att eliminera den storblommiga tapet som satt där. Vi har fått fira jul i Småland med min familj men fick en sjuk Vera lagom tills vi skulle fira med A:s familj. 
 
 
Och nu är vi här, sista dagen det här året. En dag som skulle spenderats med vänner, god mat och bubbel men som slutade hemma med risig Vera. Vi har ialla fall klätt upp oss, gjort trerätters middag och spelat massa tv-spel, inte så dumt det heller. Vid tolvslaget ska vi gå ut i snön och kolla på raketer och skåla in det nya året. Ser fram emot 2016, tror det kommer bli ett riktigt spännande år på många sätt!
Och den planerade festen tar vi på lördag istället, varför inte fira nyår två gånger :) 
 
Gott nytt år!
 
 
 
 
Till top