Fredagen den 13:e och det här med att välja

Allmänt / Permalink / 0
Tydligen var det fredagen den 13:e idag, inget jag reflekterat över förens jag fick höra det när jag kom hem. 
Kanske var det därför dragkedjan på mina byxor gick sönder när jag skulle dra upp den Så jag fick gå runt med öppen dragkedja hela dagen lång på jobbet. Kändes väldigt obekvämt men lättade upp det hela genom att berätta det för alla. Som tur var sitter dragkjedjan på sidan på de byxorna...
Hur som så är det en välbehövlig fredag, jag är av någon anledning trött som få och har tänkt spendera helgen med vila och bara vara hemma...,Och spana på inredning.
Började spana på tavlor till hallen och hittade tre fina jag skulle vilja ha....tyvärr tror jag det blir mycket med tre st, även om de bara är 30*40 men så svårt att veta innan....måste man välja?
Här är de fina jag vill ha, alla från desenio.se 
 
 
/Linnea
 
Till top