Ridproffs nästa

Allmänt, Önskelistan / Permalink / 0
Eller nåt liknande...Sitter och drömmer mig bort i ridklädernas värld och inser att det var en evighet sen jag köpte just ridkläder. När jag hade egen häst blev det titt som tätt men nu går det dels inte åt lika mycket och har haft både inredning, barnkläder och annat i huvudet. När jag red för någon vecka sen så insåg jag att mina ridstövlar som jag bara haft i sisådär 10 år börjar bli rätt slitna...rätt nötta vid insidan av vaden, borde nog köpa nya. Men det där med att köpa ridstövlar är inte helt lätt, hur som så började jag spana runt lite på vad som finns "nu för tiden" (att det är 10 år sen jag köpte mina underbara cavallo!?!?) och inser att det verkligen inte är helt lätt. Man vill ju gärna prova de stövlar som ska finnas med mig i livet tills jag blir 40! Fastnade ialla fall för ett par cavallo som såg finfina ut till en ok peng (har satt min gräns på 4000kr). Det är ju lätt att skena iväg i dessa fantastiska saker när man väl börjar spana och jag hittade både det ena och det andra som jag nu kommit fram till att jag behöver. 
Tycker ju om kläder och att vara fin även vid ridningen är inget undantag, rider man inte som ett proffs så kan man åtminstone se ut som ett. Så följande står numera på min önskelista.  
Ryttareliten nästa?
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
/Linnea 
 
Till top