Välkommen 2016!

Allmänt / Permalink / 0
Nytt år, Varför ger det den här känslan av nystart och möjligheter?
(Rent teoretiskt skulle man ju kunna reflektera och sätta upp löften osv när som helst på året.)
Känner ialla fall så, kanske för att jag väljer det. Och jag gillar det! 
Vårt nyår blev ju inte helt som planerat men vi hade en jättemysig kväll hemma, gav som vanligt inga nyårslöften (sist jag gjorde det var jag tretton och sa att jag skulle vara vegetarian i ett år. 6 år senare eller så, föll jag för en cheeseburgare på mc Donalds, har dock aldrig kommit in i att gilla kött varken innan eller efter det) men tänkte sätta upp några mål för året som kommer. Nyckelordet är balans.
 
 
-Mer balans i mig själv efter några (lite för) händelserika år
-Hinna träna tre gånger i veckan och bli starkare
-Shoppa mindre, eller åtmindstonde inte allt jag vill ha hela tiden 
 
Ska väl inte vara några konstigheter att få till dethär! 
Nu kör vi!
 
En bild på mig och min älskling från igår ❤️
(vi har tydligen inte tvättat spegeln, vill poängtera att det inte är mitt jobb...)
 
Linnea 
 
 
 
 
Till top